🕘 Odpiralni čas:
Četrtek in petek 16-20h, sobota 10-16h.
Zaprto ob nedeljah in vseh praznikih.
V petek, 12. 12. , bo muzej izjemoma zaprt.
🕘 Odpiralni čas:
Četrtek in petek 16-20h, sobota 10-16h.
Zaprto ob nedeljah in vseh praznikih.
V petek, 12. 12. , bo muzej izjemoma zaprt.
DOJO je torej “kraj učenja”.
Je prostor, kjer se izvajajo borilne veščine, kot so judo, karate, aikido in druge.
A v našem primeru urimo veščine, ki jih potrebujejo programerski samuraji. V doju trening pod vodstvom inštruktorja običajno vključuje razvoj spretnosti, razumevanja, spoštovanja in samodiscipline.
Vpisi potekajo do vključno 20. 02. 2026 na info@racunalniski-muzej.si ali preko spletne prijavnice.
Velikost skupine: 10 učencev
Trajanje: marec 2026 – junij 2026 (razen med časom šolskih počitnic)
Lokacija: Računalniški muzej, Celovška 111, Ljubljana
Cena:
280 eur za en semester (cena vključuje DDV, možno je plačilo v dveh obrokih)
DODATNI POPUSTI:
5 % popusta, če je vaš otrok obiskoval naše tečaje v prejšnjem šolskem letu (2024-2025).
5 % za vpis vsakega naslednjega otroka, v primeru vpisa več otrok iz iste družine.
5 %, če vaš otrok priporoči novega tečajnika (ob vpisu morata oba navesti referenčno ime
Programiranje z bloki je naš osnovni način priprave za vstop svet programiranja.
Pri Blokovnem Aikidu so odločilne veščine izurjenost v rabi računalnika ter sposobnost logičnega mišljenja in usmerjanje moči, skrite v naprej definiranih kosih programskih ukazov.
Umetnost obrambe z Blokovnim Aikidom ni uporaba sile, pač pa upoštevanje ravnotežja, pravilno gibanje in uporaba razpoložljivih potez. Predvsem pa se v Blokovnem Aikidu naučimo varno tudi padati, se motiti in se iz napak učiti.
Predznanje:
Predznanje programiranja ni potrebno, za osvojitev veščin pa priporočamo celoletno udeležbo.
Programiranje v programskem jeziku Python je goloroka (hands-on) programerska borilna veščina.
Vključuje pametne prijeme tipkovnice, mete različnih ukazov, padce skozi preverjanje napak (debugging) in vzvode, s katerimi režemo velike naloge na obvladljivejše kose.
Je ena od najbolj razširjenih tehnik za spoprijemanje s programerskimi izzivi. Če ji dodamo še kanček motivacije v obliki izdelave lastnega funkcionalnega interaktivnega uporabniškega programa (kot so recimo igre), pa postane skoraj nepremagljiv.
Predznanje:
Zaželeno je predhodno poznavanje blokovnega programiranja.
3D modeliranje gibljivih struktur, ki jih lahko poganjamo s programabilnimi elektromotorji je vsekakor kontaktni šport, v katerem se uporabljajo različne tehnike.
3D Kickboks poteka med izdelanim modelom in 3D printerjem, med printanimi elementi in mehanskimi zglobi, ter med programskim krmiljenjem in elektromotorjem, ki upravlja prej omenjene zglobe. Kompleksna veščina, ki pa ne dovoljuje nadaljevanja, če eden od sestavnih delov “obleži na tleh”.
Predznanje:
Predznanje programiranja ni potrebno, je pa plus.
Kiber Karate je napredna goloroka (hands-on) programerska veščina, ki vključuje tri večja področja: hekerski stavi (položaji), udarci in blokade, gibanje po določenih vzorcih kibervarnostnih prijemov in nadzorovano borbo v t.i. “capture the flag” (lov na zastavo) izzivih.
Poleg tehnik Kiber Karate vsebuje tudi filozofsko plat, tesno povezano z etiko uporabe hekerskih veščin. Namen Kiber karateja je namreč razvoj kibervarnostno ozaveščenega programerja skozi dolgotrajno vadbo tehnik in razvoja osebnosti ter doseganja notranjega miru.
Predznanje:
Zaželeno je osnovno poznavanje programiranja.
Četrtek in petek 16-20h, sobota 10-16h.
Zaprto ob nedeljah in vseh praznikih.
V petek, 12. 12. , bo muzej izjemoma zaprt.
+38664233500