Tečaji programiranja
Odprti so jesenski vpisi na tečaje programiranja.
Vpisi potekajo do 19. 9. 2025
URNIK
za muzejski programerski Dojo*
- Po japonsko “do” pomeni “pot” ali “nauk”, in “jo” pomeni “kraj”.
DOJO je torej “kraj učenja”.
Je prostor, kjer se izvajajo borilne veščine, kot so judo, karate, aikido in druge.
A v našem primeru urimo veščine, ki jih potrebujejo programerski samuraji. V doju trening pod vodstvom inštruktorja običajno vključuje razvoj spretnosti, razumevanja, spoštovanja in samodiscipline.
Zimski semester: oktober 2025 - februar 2026

Poletni semester: marec 2026 - junij 2026

Vpisi potekajo do vključno 19. 9. 2025 na info@racunalniski-muzej.si ali preko spletne prijavnice.
Velikost skupine: 10 učencev
Trajanje: oktober 2025 – junij 2026 (razen med časom šolskih počitnic)
Lokacija: Računalniški muzej, Celovška 111, Ljubljana
Cena:
280 eur za en semester (cena vključuje DDV, možno je plačilo v dveh obrokih)
540 eur za celo leto (cena vključuje DDV, možno je plačilo v treh obrokih)
DODATNI POPUSTI:
5 % popusta, če je vaš otrok obiskoval naše tečaje v prejšnjem šolskem letu (2024-2025).
5 % za vpis vsakega naslednjega otroka, v primeru vpisa več otrok iz iste družine.
5 %, če vaš otrok priporoči novega tečajnika (ob vpisu morata oba navesti referenčno ime)
Opis posameznih programov tečajev
Blokovni Aikido
Programiranje z bloki je naš osnovni način priprave za vstop svet programiranja.
Pri Blokovnem Aikidu so odločilne veščine izurjenost v rabi računalnika ter sposobnost logičnega mišljenja in usmerjanje moči, skrite v naprej definiranih kosih programskih ukazov.
Umetnost obrambe z Blokovnim Aikidom ni uporaba sile, pač pa upoštevanje ravnotežja, pravilno gibanje in uporaba razpoložljivih potez. Predvsem pa se v Blokovnem Aikidu naučimo varno tudi padati, se motiti in se iz napak učiti.
Predznanje:
Predznanje programiranja ni potrebno, za osvojitev veščin pa priporočamo celoletno udeležbo.

Py-Judo
Programiranje v programskem jeziku Python je goloroka (hands-on) programerska borilna veščina.
Vključuje pametne prijeme tipkovnice, mete različnih ukazov, padce skozi preverjanje napak (debugging) in vzvode, s katerimi režemo velike naloge na obvladljivejše kose.
Je ena od najbolj razširjenih tehnik za spoprijemanje s programerskimi izzivi. Če ji dodamo še kanček motivacije v obliki izdelave lastnega funkcionalnega interaktivnega uporabniškega programa (kot so recimo igre), pa postane skoraj nepremagljiv.
Predznanje:
Zaželeno je predhodno poznavanje blokovnega programiranja.

3D-Kickbox
3D modeliranje gibljivih struktur, ki jih lahko poganjamo s programabilnimi elektromotorji je vsekakor kontaktni šport, v katerem se uporabljajo različne tehnike.
3D Kickboks poteka med izdelanim modelom in 3D printerjem, med printanimi elementi in mehanskimi zglobi, ter med programskim krmiljenjem in elektromotorjem, ki upravlja prej omenjene zglobe. Kompleksna veščina, ki pa ne dovoljuje nadaljevanja, če eden od sestavnih delov “obleži na tleh”.
Predznanje:
Predznanje programiranja ni potrebno, je pa plus.

Kiber Karate
Kiber Karate je napredna goloroka (hands-on) programerska veščina, ki vključuje tri večja področja: hekerski stavi (položaji), udarci in blokade, gibanje po določenih vzorcih kibervarnostnih prijemov in nadzorovano borbo v t.i. “capture the flag” (lov na zastavo) izzivih.
Poleg tehnik Kiber Karate vsebuje tudi filozofsko plat, tesno povezano z etiko uporabe hekerskih veščin. Namen Kiber karateja je namreč razvoj kibervarnostno ozaveščenega programerja skozi dolgotrajno vadbo tehnik in razvoja osebnosti ter doseganja notranjega miru.
Predznanje:
Zaželeno je osnovno poznavanje programiranja.





